tirsdag den 5. april 2011

Projekt lære at hækle..

Ja, jeg har jo besluttet mig for at lære at hækle.. Det der med pinde/nåle og garn er ellers noget jeg aldrig troede jeg ville begive mig ud i, men jeg ser bare så mange fine hæklede ting her på nettet at jeg har lyst til at lære det selv.. Hvornår jeg har noget at vise her på bloggen må tiden vise ;o) Jeg har kastet mig ud i en oldemorfirkant.. Jeg synes de er så fine og jeg gad godt engang at kunne lave et tæppe i fede retrofarver..

I aften er det dog syning der er på programmet. Jeg får besøg af 2 syglade kvinder, til syning, snak og hygge.. Jeg aner stadig ikke hvad jeg skal sy, men mon ikke jeg finder på noget og kan vise resultatet her på bloggen i morgen :o)

1 kommentar:

  1. Synes det er ret sejt gået! Du siger til dig selv at det her kunne du godt tænke dig at lære, og så bliver du ved til du kan - super sejt!!!

    SvarSlet