lørdag den 30. april 2011

Award


Jeg har jo fået denne award af Lottet med bloggen Lille Leth Design
Tusinde tak for det, jeg er rigtig glad den :o)

Med denne award følger der et par ting at opfylde.

1. Takke giveren

2. Fortælle 7 ting om mig selv.

3. Give awarden videre til andre bloggere.


7 om mig:

1. For et år siden kunne jeg slet ikke sy. Knap tråde maskinen.
2. Jeg skal giftes om 3 uger.
3. Jeg kan have en tendens til at bekymre mig for meget.
4. Jeg er impulsiv.
5. Jeg er et stort legebarn.
6. Jeg kan slet ikke få nok af kreativitet. Har hele tiden lyst til at lære mere.
7. Kunne godt bruge lidt større tålmodighed


Jeg vil gerne give awarden videre til:

Dorrit med bloggen Blomsterbørn fordi hun er hamrende kreativ og hjalp mig igang med at sy.
Mette med bloggen Kirkesjov fordi hun altid bruger det fedeste stof og får så flotte ting ud af det.
Helene med bloggen Genbrugsguld fordi det imponere mig, hvad hun kan få ud af ting vi andre smider ud.
"Groovy mama" med bloggen Groovybaby...and mama fordi hun er vildt inspirerende
Anna med bloggen LaRaLiL for hendes gode interview med Majken fra AlbaBaby.

Jeg håber I bliver glade for awarden og vil give den videre :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar