fredag den 15. april 2011

Duften af sommer...

Jeg var i formiddags et smut forbi vores lokale stofbutik og se lidt på skønne farverige sommerrstoffer. Der kom selvfølgelig lidt med hjem og lidt til veninden også..
Da jeg kom hjem blev der slået græs udenfor. Jeg elsker duften af nyslået græs :o) Når det dufter af nyslået græs, fuglene synger og grillen bliver tændt, så er det altså pludselig snart sommer.. Og jeg elsker det :D

Så noget af det nye sommerstof skulle da også i brug hurtigst muligt ;o)

Det blev til 2 sommerdragter/sommerbukser. Jeg prøvede med to forskellige længder og den gule passer perfekt så den grønne skal lige lægges lidt op..
Fik også lavet en vendbar sommerhat til så nu er sommergarderoben en smule større.

Posten kom med et nyt kjolemønster i dag. Det må prøves i morgen :o) Jeg har også ledt efter mønstrer jeg kan bruge til Sebastian, men det er svært at finde noget over str 128, især til drengene.. Jeg fandt dog lidt fra Burda i stofbutikken så efter påske må det være hans tur til lidt nyt tøj :o)


1 kommentar:

  1. Ej, hvor er det fint! Du er så sindssygt sej med en symaskine... Og pudsigt at du også har lavet solhatten. Den klippede jeg mønster til i weekenden, men får den vist først syet, når jeg skal til undervisning. Kan nemlig ikke helt regne ud, hvordan jeg løser sammensyningen af skyggen og pulden bedst :-)

    SvarSlet