torsdag den 28. april 2011

Hej - det er mig, Quasimodo...

I går var jo dagen, hvor min nye maskine skulle komme og jeg glædede mig SÅ meget.. Men hvad skete så da jeg lige havde afleveret Astrid i dagplejen?? Så sagde ryggen knæk og jeg har nærmest ikke kunne gå siden. Så ny symaskine eller ej, jeg måtte ligge på langs hele dagen :o(
Og i dag er det ikke et hak bedre.. Men jeg var alligevel så desperat for at prøve maskinen at jeg har syet en lille nederdel i dag... Men jeg har nærmest kravlet rundt og hvor har det kostet mange smerter og taget lang tid.. Så uanset, hvor meget jeg gerne ville må jeg indse at jeg er nødt til at lægge mig igen.. Godt man har en computer og et kæmpe blogland at kigge på ;o)

Nå, men I skal da også lige se resultatet af nederdelen...

2 kommentarer:

  1. Go nederdel og go bedring :)

    SvarSlet
  2. fed nederdel, skidt med ryggen.

    kig lige ind til mig, jeg har en award til dig

    SvarSlet