lørdag den 28. juli 2012

Nederdel med tylflæse

Nu hvor vejret ikke er så fantastisk længere kan man jo lige så godt sy så i dag har jeg fået syet denne nederdel til Astrid. I sidesømmen ses mine nye mærker, som jeg er ret tilfreds med. Jeg har haft mærker før, men har ikke helt følt at de var "rigtige" alligevel. Dem her er jeg super glad for. Det er min søster der har designet logoet og jeg synes det klæder nederdelen rigtig godt :o) Astrid var også vældrig tilfreds og hun poserede med nutellamund og det hele ;o)







3 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin :)
    Nøj jeg glæder mig til jeg får min nye symaskine, så jeg kan komme i gang igen.
    Hvor har du fået lavet de fine mærker? Jeg har nemlig også mærker, som men som dig synes jeg heller ikke de er de rigtige...

    -Linette

    SvarSlet