tirsdag den 21. februar 2012

Pift hjemmet op med tavlelak

For noget tid siden købte jeg nogle krydderurter - eller frø dertil - og de skulle jo også have potter at stå i.
Så jeg har købt nogle helt almindelige lerpotter med underskåle til. Det midterste stykke har jeg malet med tavlelak og så har jeg bundet en sløjfe om potterne foroven. Meget simpelt, men rigtig flot, synes jeg selv ;o)

Oreganoen er lige så stille begyndt at spirer og citronmelissen ser også ud til at begynde :o) Det er helt sjovt at gå at følge udviklingen fra dag til dag.

Jeg mangler lige et godt stykke kridt der kan skrive lidt bedre så når jeg har fået det og urterne er kommet lidt længere op får I et par billeder mere.



4 kommentarer:

  1. Super fin idé! Jeg ved man kan få tavlelak i andre farver også - det tror jeg jeg vil prøve :D

    SvarSlet
  2. Tak :o) Det var da en god idé med andre farver også :o)
    Jeg synes man kan lave så mange fine ting med tavlelak. Og så kan man jo starte med magnetmaling og så tavlelakken ovenpå. Så er det både magnetisk og til at skrive på :D

    SvarSlet