lørdag den 25. juni 2011

Ugens bloganbefaling - Westmose

Denne uges bloganbefaling går til Mette med bloggen Westmose


Mette er super kreativ på rigtig mange områder. Hun syer, hækler og meget andet og hun har en række af fine diy's på hendes blog. Jeg er selv igang med at følge en af dem og håber at jeg snart kan flashe resultatet :o)

Hun har startet en udfordring der hedder torsdags TO DO og TA DA..
Det går ud på at man om torsdagen fremlægger et eller flere projekter ( TO DO) man har haft liggende og måske ikke rigtig har kunne tage sig sammen til og torsdagen efter viser man så resultatet ( TA DA)
Jeg synes det er en rigtig god idé og jeg har selv ville deltage de to torsdage det indtil har kørt, men selv det har jeg ikke taget mig sammen til endnu ;o) Men på torsdag er jeg med på banen. Jeg har nok der skal laves :-O
Skal du også være med så kig ind hos Mette og tjek samtidig resten af hendes fine blog ud :o)



1 kommentar:

  1. Tak for de fine ord Helle - glæder mig til på torsdag, hvor du hopper med på legen :-)

    SvarSlet