fredag den 3. juni 2011

Hjemkomst, bryllup og sydate...

Så er vi vendt hjem efter en pragtfuld ferie. Der skal nok komme lidt billeder derfra, men skal lige have kigget alle billederne igennem..

Billeder fra bryllup kan jeg derimod vise nu. Vi har fået billederne fra fotografen og de er ret gode , hvis jeg selv skal sige det B-) Jeg er i hvert fald rigtig til freds med dem :o) Vi har fået dem alle i både farve og sort/hvid så I får lige lov til at se lidt af hvert.. Dog ikke alle for det er der aaalt for mange til..










I morgen skal jeg på "sydate" med en masse dygtige og kreative kvinder fra jubii debatten.. Det er ikke mange af dem jeg har mødt før, men jeg har set deres flotte kreationer på nettet og jeg glæder mig vildt til at møde dem, hygge og blive inspireret.
Jeg aner ikke helt hvad jeg skal sy endnu, men jeg finder nok på noget ;o) Resultatet bliver i hvert fald vist her på bloggen :o)

1 kommentar:

  1. Ihh hvor er I skønne! Og du kan tro, at vi havde en fantastisk dag. Jeres ser da også helt forrygende ud - lækre billeder!

    Kh. Mette

    SvarSlet