onsdag den 8. juni 2011

Resultatet blev en jakke..

I lørdags var jeg som tidligere nævnt til sydate med de sødeste piger. Tak for en hyggelig, men varm dag :o)

Jeg fik ikke lavet så meget.. Jeg fik tegnet op til en kørepose jeg skal lave til min kommende nevø eller niece og så fik jeg begyndt på en jakke til Astrid.. Jeg havde lånt et mønster af Lotte som jeg skulle forsøge at forstørre en smule.. Jeg tror det lykkedes ret fint, men det finder jeg nok ud af i morgen når barnet prøver den ;o) Jeg brugte alt for lang tid på at prøve at greje mønster og vejledning, som ikke var på dansk, men da jeg lagde det fra mig og bare gjorde, som jeg troede jeg skulle gik det meget nemmere ;o)
Jeg blev ikke helt færdig, men er lige blevet færdig i aften.. Skulle lige have købt skråbånd først. Jeg kunne overhovedet ikke finde den rigtige farve så til sidst besluttede jeg mig for en kontrastfarve i stedet for. Resultatet kommer her..



Hvis modellen er samarbejdsvillig kommer der billeder af jakken i brug i morgen..

6 kommentarer:

  1. hold fest den er blevet flot, den kan du altså godt være stolt af :)

    SvarSlet
  2. Mange tak :o) Nu håber jeg altså bare at den passer he he.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare flot!!!

    SvarSlet
  4. Er du vimmer, hvor er den fin og sød.
    Totalt blæret :-)
    Vi ved dog stadig ikke om den passer?

    SvarSlet
  5. Du er blevet så dygtig Helle...stolt at sige at du er vores datter :))) hilsen mor og Far :))

    SvarSlet