torsdag den 5. september 2013

Fødselsdagsgave til niecen.

Min niece har fødselsdag i dag og udover den købte gave ville jeg gerne sy lidt til hende, så i går købte jeg karruselprintet fra stof og stil. Jeg synes godt nok at det stof med digital print er lidt dyrt, men det er jo også super fint.
Jeg fik ikke syet i går så det måtte blive i dag i stedet. Da jeg så skulle finde mønsteret var det væk!!???
Så begyndte jeg altså at få lidt småtravlt for vi skulle derover og spise og nu skulle jeg pludselig finde på noget andet. Heldigvis har jeg en god stak blade så jeg fandt mønsteret til denne oversize kjole, som heldigvis er rigtig enkel og hurtig at sy.. Der skulle så også bruges noget mere stof end der skulle til den oprindeligt planlagte kjole så det var rent held at jeg havde købt lidt ekstra..
Jeg købte også lidt af det med savanneprint, som skal blive til et eller andet til Astrid.. Hvad ved jeg ikke helt endnu.



1 kommentar:

  1. Elsker den ❤ og håber mit zebra stof kommer snart så jeg kan få lavet en til Laura ❤

    SvarSlet