onsdag den 8. juni 2011

Ugens bloganbefaling - Blomsterbørn

Det lyder måske underligt med ugens bloganbefaling, når jeg ikke har lavet en anbefaling før ;o) Men jeg ser så mange fine blogs rundt omkring at jeg har tænkt at lave en anbefaling om ugen :o)

I denne uge vil jeg gerne anbefale Dorrits blog Blomsterbørn

Dorrit er både dygtig og kreativ og hendes blog er bestemt et besøg værd :o)

Hun har netop skudt en give away igang hvor man kan vinde en af disse flotte brødposer





Personligt er jeg helt vild med den til højre på billede nr 2. Håber jeg vinder :D

2 kommentarer:

  1. Hov hov, den til højre på billede 2 er jo til mig ;-)

    SvarSlet
  2. Tak for de fine ord <3

    ( massespammer da jeg ikke har fået tjekket blogs i maaaaaaaaaaaaaaaange dage :S )

    Knus til jer alle :-*

    SvarSlet