onsdag den 22. juni 2011

Open by night???

I går aftes da jeg var i syklub fortalte en af de andre mig at der til september bliver holdt open by night her i vores lille by og at det kreative folk kan komme med deres hjemmelavede ting og stille en bod/stand op ganske gratis.. Ikke nok med det, men hun mener sørme også at vi skal have sådan en bod sammen :-O

Jeg har aldrig forestillet mig at jeg skulle udstille og sælge de ting jeg laver. Min største kritiker (mig selv) kommer altid og gør mig i tvivl om hvor vidt tingene er gode nok til salg..

Men idéen tiltaler mig alligevel lidt må jeg indrømme og i dag sad jeg og tænkte, hvad vi i så fald kunne lave til sådan en bod.. Jeg har jo forelsket mig i de fine brødkurve jeg har set flere lave herinde så jeg fik lavet denne vendbare af slagsen i eftermiddags. Kunne der mon være interesse for sådan nogle??

Forslag til hvad vi ellers kan lave og tage med modtages med kyshånd :o)





4 kommentarer:

  1. I hvilken lille by skal I have kræmmermarked? Lyder super hyggeligt -s- og dejlige ting, du har fået krearet til begivenheden :o)

    SvarSlet
  2. Hej Heidi :o)

    Det er en lille by der hedder Videbæk. Den ligger mellem Herning og Ringkøbing.
    Der er open by night og så er der denne gang kreativt markede samtidig. Hvor man kan komme og få en bod gratis hvis man laver et eller andet selv man gerne vil vise/sælge :o)
    Det er d. 2. september :o)

    SvarSlet
  3. Hey Helle, så håber jeg du får en dejlig dag, for der kommer jeg ikke lige forbi :o) Kunne ellers have været hyggeligt at se alle jeres kreating :o)
    God fornøjelse, Hilsen Heidi Clara

    SvarSlet
  4. Mange tak :o) De ting der ikke bliver solgt kommer måske på amio :o)

    SvarSlet