søndag den 8. april 2012

Pakkeleg - Vil du være med??

Jeg meldte mig til en pakkeleg hos Heidi og fik for nogen dage siden denne fine pakke i postkassen. Den indeholder mange super fine ting, det rene guf for en kreativ sjæl :o)



Nu er det så meningen at jeg skal sende en pakke tilbage til hende og jeg overvejer stadig hvad jeg skal finde på at sende her efter påske :o)

Nu får andre så chancen for at lege med. De første 4 der skriver en kommentar til dette indlæg får en pakke fra mig med posten og skal så sende en retur. Er du frisk?? :o)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jubii :o) Så kommer der en pakke til dig :o)

      Slet
    2. Ih det vil jeg glæde mig til. Så skal jeg sende en til dig og lave et indlæg magen til på min blog eller hva ?

      Slet
    3. Ja når du modtager pakken fra mig laver du et indlæg hvor du viser hvad du har fået og spørger om andre vil være med. Men egentlig tænker jeg at man jo selv kan vælge hvor mange man vil fortsætte legen med.

      Slet