torsdag den 10. november 2011

Stilhed på bloggen..

Der er stille på bloggen for tiden. Dels fordi den smule jeg får lavet er gaver og dels fordi flytningen snart er op over. Jeg regner med at vi får en nøgle i løbet af næste uge. Jubiii :D

Men nu har jeg da endelig en smule at vise frem. Jeg har haft set en buksedragt med en sidesøm jeg syntes var så smart, men mønsteret er kun til helt små piger og jeg ville også hellere have almindelige bukser frem for en dragt så jeg tænkte at jeg ville se om jeg ikke selv kunne kreere noget der lignede. Jeg ville have smocket linningen, men det var første gang jeg skulle prøve det på den nye maskine og jeg fandt ud af at indstillingerne som den gamle maskine brugte i hvert fald ikke duede så det skal jeg lege lidt mere med en dag. Det endte i stedet bare med en løbegang og en elastik så det blev ikke helt som jeg havde tænk, men sidesømmen blev som jeg gerne ville have den så jeg er alligevel forholdsvis tilfreds med dem :o)


Fra siden



En meget usamarbejdsvillig model der flygtede op i sofaen

1 kommentar:

  1. Hvor er bukserne fine:-) Rigtig smart detalje med den sidesøm. Selv om den lille godte var usamarbejdsvillig,så ser hun nu alligevel noget så kær ud. Knus Kirsten

    SvarSlet