torsdag den 2. maj 2013

Nu blev det sørme min tur...

...til at vinde ikke bare én, men hele to give aways :D

Den ene var hos Dorrit, hvor jeg vandt denne skønne skønne sommerhat til Astrid. Jeg er simpelthen så vild med den, men Dorrit kender også min smag og er i øvrigt virkelig dygtig til at sammensætte stof, bånd osv :)
Hatten er desværre lidt for lille, men Dorrit har været så sød at tilbyde at sy en ny så den glæder vi os til at modtage :)



Den anden give away var hos Jane. Præmien var en valgfri ting fra hendes blogshop og jeg valgte denne dukke, som jeg har været forelsket i siden jeg så den første gang. Det var da Jane var så sød at donere to dukker, en drengedukke og en pigedukke, til min indsamling til fordel for foreningen Glæd Børnene. :)
Kig forbi hendes shop og se nogen af de andre fine ting hun har.




1 kommentar: