fredag den 8. juli 2011

Ugens bloganbefaling - LaRaLiL

Denne uge går bloganefalingen til en blogger jeg også har fulgt siden jeg op dagede blogland. Nemlig Anna med bloggen LaRaLiL


Anna er virkelig "all round" kreativ og laver både pynt med perler, hårpynt, istandætter gamle møbler, laver det lækreste tøj til både børn og voksne m.m.

Jeg føler mig altid inspireret når jeg har kigget på hendes blog og har virkelig lyst til at kaste mig ud i at sy 50'er kjoler efter at have set de flotte af slagsen hun laver. Eller måske at købe en af hendes, hvis der kommer en til salg i Astrids størrelse.

På bloggen er der lige nu en fortælling igang med tasker. Det er eventyret snedronningen der bliver fortalt med 7 flotte tasker.


Jeg synes det er spændende at følge og er meget imponeret over de flotte tasker vi indtil nu har set.
Følg eventyret her

Det er også værd at nævne at der på bloggen er et rigtig godt interview med Majken - designeren bag Alba Baby, som er et af mine favoritmærker.
Læs interviewet her

Har du lyst til ar vide mere om LaRaLiL så kig forbi bloggen :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar